Jak uczymy?
Rozmawiamy o tym, o czym mówi rynek. Czytamy OWU, artykuły branżowe po angielsku, uczymy się formułować opinie po angielsku, pracujemy nad gramatyką, by mówić nie tylko poprawnie, ale także umieć się wypowiedzieć gdy trzeba:
- uprzejmie wyrazić odmienne zdanie
- przedstawić ofertę ubezpieczeniową
- profesjonalnie porozmawiać ze zdenerwowanym klientem
- zaprezentować się jak najlepiej na rozmowie rekrutacyjnej
- dyplomatycznie odpisać na maila
- delikatnie zwrócić uwagę na brak płatności składki
- negocjować nowe warunki przy wznowieniu
i w wielu innych sytuacjach zawodowych, które wymagają od nas dużych umiejętności językowych.
Przykładowe tematy lekcji:
- Czy zakłady ubezpieczeń powinny oferować klientom możliwość prolongaty płatności składki w sytuacji pandemii?
- Jak rośnie przestępczość ubezpieczeniowa w sytuacji kryzysu i jakie przybiera formy
- Czym się różni ubezpieczenie Business Interruption of Contingent Business Interruption?
- Jedno zdarzenie czy dwa? Kontrowersje ubezpieczeniowe wokół ataku na World Trade Center w 2001r.
- Insuretech – jak działają start-upy ubezpieczeniowo-technologiczne, co oferują klientom?
- Titanic – czy w dzisiejszych czasach ubezpieczyciel wypłaciłby odszkodowanie?
- Koronawirus a polisa D&O. O co można pozwać członka zarządu?