Jak uczymy?

Rozmawiamy o tym, o czym mówi rynek.  Czytamy OWU,  artykuły branżowe po angielsku, uczymy się formułować opinie po angielsku, pracujemy nad gramatyką, by mówić nie tylko poprawnie, ale także umieć się wypowiedzieć gdy trzeba:

  • uprzejmie wyrazić odmienne zdanie
  • przedstawić ofertę ubezpieczeniową
  • profesjonalnie porozmawiać ze zdenerwowanym klientem
  • zaprezentować się jak najlepiej na rozmowie rekrutacyjnej
  • dyplomatycznie odpisać na maila
  • delikatnie zwrócić uwagę na brak płatności składki
  • negocjować nowe warunki przy wznowieniu

i w wielu innych sytuacjach zawodowych, które wymagają od nas dużych umiejętności językowych.

 

Przykładowe tematy lekcji:

  • Czy zakłady ubezpieczeń powinny oferować klientom możliwość prolongaty płatności składki w sytuacji pandemii?
  • Jak rośnie przestępczość ubezpieczeniowa w sytuacji kryzysu i jakie przybiera formy
  • Czym się różni ubezpieczenie Business Interruption of Contingent Business Interruption?
  • Jedno zdarzenie czy dwa? Kontrowersje ubezpieczeniowe wokół ataku na World Trade Center w 2001r.
  • Insuretech – jak działają start-upy ubezpieczeniowo-technologiczne, co oferują klientom?
  • Titanic – czy w dzisiejszych czasach ubezpieczyciel wypłaciłby odszkodowanie?
  • Koronawirus a polisa D&O. O co można pozwać członka zarządu?